mandag 29. februar 2016

Ny biblioteksjef i Trysil!


Hei


Jeg heter Tone Odden og er ny biblioteksjef i Trysil. Jeg begynte ved nyttår og gleder meg til å ta fatt på mange små og store oppgaver!

Jeg kommer fra Trysil, så nå har jeg kommet hjem etter mange år i Oslo.

Min yrkeskarriere hittil har vært på Norsk Folkemuseum fra jeg var ferdig utdannet bibliotekar i 2002, der har jeg vært bibliotekar og leder for dokumentasjonsavdelingen. Derfor er det en helt ny og spennende verden å komme inn i folkebibliotek. Jeg mener at bibliotekene er kjempeviktige arenaer i lokalsamfunnet, både for opplysning, glede og inspirasjon. En stor oppgave er å være relevant for befolkningen. Jeg er også så heldig at jeg har fine kolleger som gjør arbeidsdagene morsomme og interessante.

 

Ingen kommentarer: